Covid Assistance pro klienty Unitravel Group

Covid Assistance pro klienty Unitravel Group

V době, kdy se podmínky pro vycestování do zahraničí, ať už za prací, příbuznými či na dovolenou, jakýmikoli dopravními prostředky mění doslova z hodiny na hodinu, přináší cestovní kancelář Unitravel Group další rozšíření svých asistenčních služeb. Vnímáme, že možnost zavolat kdykoliv 24/7 na jedno místo, kde Vám odborníci C2C poskytnou okamžité a ověřené informace ze všech dostupných a ověřených zdrojů o aktuálních podmínkách
a povinnostech v souvislosti s Covid19 v dotčených destinacích cestujícího, je v dnešní době velice užitečná věc.
Rozhodli jsme se proto nově poskytovat cestujícím/našim klientům, kteří mají asistenční služby v podobě travel asistenta zajištěné, servis, orientaci a přesné odpovědi na veškeré dotazy týkající se omezení cestování v souvislosti s Covid-19 (např. povinnost testů, informace o nošení roušek atp.). Příslušnou asistenci poskytujeme jak z odletových, tak i z návratových destinací.

Proč využívat Covid Assistance od cestovní kanceláře Unitravel Group? Společnost Unitravel Group dlouhodobě pracuje v oblasti letectví, a právě letecká doprava je nyní nejvíce omezována v souvislosti s Covid-19. Vhledem k tomuto faktu a logickému nárůstu využívání alternativních způsobů dopravy, jsme rozšířili naší působnost i na železniční a autobusovou dopravu, čímž pokrýváme téměř všechny způsoby dopravy. Pomoc klientům přímo na mezinárodních letištích pomáhá zajišťovat naše nonstop asistenční linka. Díky stálému sledování vývoje situace ohledně Covid-19, jsme schopni dohledat a sdělit klientům aktuální informace a pravidla pro vycestování z ČR. Unitravel Group má již nyní mnoho smluvních zdravotnických zařízení se kterými spolupracujeme po celé
ČR/SK. Tyto jsou připraveni poskytnout našim zákazníkům potřebné PCR testy, nabízíme klientům
součinnost při objednání na PCR testy na předem stanovený čas, co nejblíže jejich bydliště.

Jak tato služba funguje?

Klient si zakoupí letenku/zájezd do libovolné destinace
Neví, jaká aktuální opatření v dané destinaci platí
Klient zavolá na aktuální číslo nonstop asistenční linky
Asistent na lince poskytne přesné, platné a aktuální informace (s výhradami), jaká jsou
v danou chvíli omezení a pravidla, zda-li je třeba provést test na COVID 19, je-li nutná karanténa
(po příjezdu zpět, je-li po příjezdu je nutný test), je třeba nosit roušky?
Pokud je nutný test, asistent na lince nabídne klientovi využít některého ze smluvních
testovacích partnerů, co nejblíže v místě bydliště klienta.

Co od této služby klient získá?

Ověříme a poskytneme klientovi nejaktuálnější dostupné informace 24/7
Klient tyto informace nemusí vyhledávat sám a nemusí tak trávit spoustu času
u počítače na telefonu, telefonáty své cestovce, IATA, bance či pojišťovně
Dostupnost informací je 24 hodin denně 7 dní v týdnu

Nejčastěji kladené otázky klientů naší asistenční linky:

  1. Musím nosit v dané destinaci roušku a kde?
  2. Co mám dělat, když mi bude v souvislosti s COVID-19 zrušen let zpět domů?
  3. Kde se mohu nechat testovat?
  4. Jaká je cena testu a kdy se dozvím výsledek testu?
  5. Je potřeba se na test Covid-19 objednat předem?
  6. Lze provést test na Covid-19 na letišti Praha?
  7. Musím mít v letadle roušku a ochranný štít?
  8. Musím se po návratu ze zahraničí do ČR nechat testovatmna Covid-19?
  9. V případě uzavření hranic z důvodu Covid-19, můžu se někde registrovat, abych se dostal zpět do ČR?
  10. Existuje nějaké telefonní číslo, kam mohu zavolat před cestou do zahraničí?

Tento produkt je automaticky součástí každého našeho zájezdu a každý náš klient jej může automaticky kdykoliv využít. NON-STOP asistenční služba je dostupná na telefonním čísle: +420 725 773 788.

08. Září, 2020