Covid Assistance pro klienty Unitravel Group
V době, kdy se podmínky pro vycestování do zahraničí, ať už za prací, příbuznými či na dovolenou, jakýmikoli dopravními prostředky mění doslova z hodiny na hodinu, přináší cestovní kancelář Unitravel Group další rozšíření svých asistenčních služeb. Vnímáme, že možnost zavolat kdykoliv 24/7 na jedno místo, kde Vám odborníci C2C poskytnou okamžité a ověřené informace ze všech dostupných a ověřených zdrojů o aktuálních podmínkách
a povinnostech v souvislosti s Covid19 v dotčených destinacích cestujícího, je v dnešní době velice užitečná věc.
Rozhodli jsme se proto nově poskytovat cestujícím/našim klientům, kteří mají asistenční služby v podobě travel asistenta zajištěné, servis, orientaci a přesné odpovědi na veškeré dotazy týkající se omezení cestování v souvislosti s Covid-19 (např. povinnost testů, informace o nošení roušek atp.). Příslušnou asistenci poskytujeme jak z odletových, tak i z návratových destinací.
Proč využívat Covid Assistance od cestovní kanceláře Unitravel Group? Společnost Unitravel Group dlouhodobě pracuje v oblasti letectví, a právě letecká doprava je nyní nejvíce omezována v souvislosti s Covid-19. Vhledem k tomuto faktu a logickému nárůstu využívání alternativních způsobů dopravy, jsme rozšířili naší působnost i na železniční a autobusovou dopravu, čímž pokrýváme téměř všechny způsoby dopravy. Pomoc klientům přímo na mezinárodních letištích pomáhá zajišťovat naše nonstop asistenční linka. Díky stálému sledování vývoje situace ohledně Covid-19, jsme schopni dohledat a sdělit klientům aktuální informace a pravidla pro vycestování z ČR. Unitravel Group má již nyní mnoho smluvních zdravotnických zařízení se kterými spolupracujeme po celé
ČR/SK. Tyto jsou připraveni poskytnout našim zákazníkům potřebné PCR testy, nabízíme klientům
součinnost při objednání na PCR testy na předem stanovený čas, co nejblíže jejich bydliště.
Klient si zakoupí letenku/zájezd do libovolné destinace
Neví, jaká aktuální opatření v dané destinaci platí
Klient zavolá na aktuální číslo nonstop asistenční linky
Asistent na lince poskytne přesné, platné a aktuální informace (s výhradami), jaká jsou
v danou chvíli omezení a pravidla, zda-li je třeba provést test na COVID 19, je-li nutná karanténa
(po příjezdu zpět, je-li po příjezdu je nutný test), je třeba nosit roušky?
Pokud je nutný test, asistent na lince nabídne klientovi využít některého ze smluvních
testovacích partnerů, co nejblíže v místě bydliště klienta.
Ověříme a poskytneme klientovi nejaktuálnější dostupné informace 24/7
Klient tyto informace nemusí vyhledávat sám a nemusí tak trávit spoustu času
u počítače na telefonu, telefonáty své cestovce, IATA, bance či pojišťovně
Dostupnost informací je 24 hodin denně 7 dní v týdnu
Tento produkt je automaticky součástí každého našeho zájezdu a každý náš klient jej může automaticky kdykoliv využít. NON-STOP asistenční služba je dostupná na telefonním čísle: +420 725 773 788.